Känslor, Hopp, Längtan och Arjeplog

Jag skulle lägga ut en massa bilder på arjeplog och skriva lite
om dom i detta inlägg hade jag tänkt mig. Men jag har faktiskt inte
lust...
Jag har snart varit här i två veckor nu. Det är runt 10-20 minus och en
halv meter snö med ca 3 timmars sol... Jag städar hotellrum på hotell
silverhatten. Det är otroligt ensamt. jag saknar Hanna så otoligt mycket
och kan inte släppa mina tankar om henne. Jag gör bara saken värre
genom att skicka kryptiska sms och tjatar om en massa skit.. Tycker
så synd om henne.. Jag har verkligen behandlat henne som skit.
Det bästa hade nog varit om hon spärrade mitt nummer.
Jag kan inte känna något hopp för framtiden. Jag ska bo i Arjeplog
fram till April. Men sen då?
Jag har inget eget hem att komma hem till. personen jag avgudar och
älskar har gått vidare och förmodligen gått tillbaka till den personen
som inte gör henne olycklig utan får henne att vara glad och känna hopp...

Jag har faktiskt gett upp nu.

Jag är i limbo nu och vet inget längre.. pengarna jag lyckas spara här
kommer jag nog använda för att flytta för gott. Halmstad är nu mera ett
minne blått...
Ses vi inte i jul så, Hej då! hoppas ni får det bra.. Jag lämnar allt nu......







Kommentarer
Postat av: Din Miia 4-ever

Hallå eller! Du låter så deppig! Hitta något bra i allt! Det går! Livet e för kort för att deppa över. Men det e ju synd om dej så klart. Jag ska inte vara för hård. Men jag säger som Roland "Efter Regn Kommer Solsken"

2008-12-02 @ 20:56:44
URL: http://www.misspink.dinstudio.se
Postat av: Stefan

Fota som en idiot och skicka till Gamleby så pluggar vi foto i 2år och på deras KY så blir vi bra fotografer och lever livet sen!

2008-12-04 @ 01:35:27
Postat av: Mini

Fy för tusan fiskar vad det suger att känna så där...Stockholm blev min räddning ifrån allt när Anneli dumpade mig och drog till London. Allt kändes skit o piss o blä...efter halva sommaren dog min mormor medans jag satt ensam i Stockholm. Det var inte ett dugg kul, men jag hade hämtat mig tillräckligt mycket för att klara av hela den grejen ganska bra. Jag är väldigt glad att jag stack iväg den sommaren speciellt nu när jag sitter i min nyinköpta trea 20 min utanför stan, har mer jobb än jag hinner med och mår fantastiskt bra. Hoppas innerligt att du också får må bra någon dag snart!

2008-12-09 @ 01:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0