Nya bilder! nya äventyr!

Här mina kära medmänniskor kommer en samling nya bilder från Arjeplog som ni kan avnjuta!!! :)



Julafton avnjöts med GH World tour, lapin kulta och bastun med en
nypa mandlig kärlek.


En deltagare från Idol var på besök för att underhålla lokalbefolkningen
den 25:de. Andreas ( en mycket rolig polare) kunde inte låta henne lämna 
byn utan att har åkt en tur med en razor!


Får man chansen att få åka med eller att köra så ska man ta den!
Sjukt kul!


Ljuset här är helt sjukt! 


En av reklambilderna jag har tagigt för Polaris


Fler bilder för polaris. Det nalkades årets första skotercross tävling.
Och jag var på plats för polaris

Polaris topp förare

Skotercross är det svåraste jag någonsin har plåtat!

Tänk er ett föremål som rör sig i snö i minst 50km/t och det är dåligt
belyst.. då fattar ni kanske vad jag hade att göra med...



Detta är vad ni får för denna gång..
Hoppas ni har det bra hemma.. Saknar er (dom flesta i allefall)

Puss/Peace!
Jonas





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0