Hatar kärlek!

Kärlek är ett jävla gissel som jag hade
klarat mig jävligt bra utan.. Det är helt
fruktansvärt vad man kan älska någon.
Älska någon så mycket så man inte ser
klart, så att man omedvetet väljer att titta
bort när man igentligen skulle ta smällen..

Där är jag nu.. Förblindad av min största
kärlek.. Så blind att jag tänker inte mig för
utan gör allt för att få vara med dig. Jag har
gjort saker som om du slår upp dum i huvudet
i ett lexikon så kommer du se en bild på mig..
Min svartsjuka driver mig till vansinne!!
Hoppas det blir lättare för oss båda när jag
har flyttat.. Det ända felet är att du kommer
att glömma. Du kommer inte ge mig en ny
chans.. jag kan bara hoppas....

Ikväll ska jag till Magnus och dränka
känslorna i 40% sprit och Polsk öl..
Det kommer bli helt underbart..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vet precis hur du känner.

Det suger.

Funkade det med sprit och polsk öl?

/Tessan

2008-11-02 @ 13:48:12
URL: http://lifeoftessan.blogg.se/
Postat av: Stefan

Romen är din vän

2008-11-03 @ 15:46:19
Postat av: Anonym

Vet att jag inte är din vän, men tar mig friheten att kommentera. Vet hur det känns. Hoppas hon hittar tillbaka till dig.

2008-11-04 @ 11:46:20
Postat av: HIahia

magnus i unnaryd! varför fick inte jag komma i så fall!

2008-11-07 @ 21:30:27
URL: http://www.misspink.dinstudio.se
Postat av: Anonym

magnus i unnaryd! varför fick inte jag komma i så fall!

2008-11-07 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0