Vad gör en människa attraktiv?

Vad gör dig snygg??

Stora bröst? Stora muskelösa armar? En tajt röv i ett par string????
Jag har tänkt på det här skit länge! Nu innan jag påbörjar mitt meningslösa
spekulerande skall folk veta att även jag (som verkar vara så satans PK)är
slav under utseende fixering. Jag lyfter skrot på gymet.
jag dricker protein och skyller på att jag är vegeterian.

Saken är den att jag var hemma hos en polares lillebror.. Han skäms inte att han
 gillar lättklädda kvinnor och diverse porr. Tittade in av hans liknade
 Slitz tidning och funderade.
Fy fan va pantad du ser ut ditt jävla blonda stycke!! Tror du för en sekund att
dina föräldrar är stolta över dig!!!
Ni måste hålla med mig! Hur smarta ser dom ut?? det är ju inte så att det står vilken lång
Högskoleutbildning dom har jämte vad dom tycker om hos män!?
Sen har vi hela alfa-hane gruppen som är på gymet. Dom som präglar sin framtid att lyfta
vikter samidigt som dom tittar på sig i speglen.. tragisk..

Men vem är jag att dömma dessa strandraggare och sletna H&M modeller..
Jag går ju själv på gym....



Kommentarer
Postat av: Anna

Man KAN ju faktiskt gå på gym för att öka ens eget välmående och inte nödvändigtvis för att bli snygg. =)

2008-10-29 @ 10:29:35
URL: http://annat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0