Rensar minneskortet....

JO, det var dags att rensa kortet märkte jag..
Vissa bilder tänkte jag dela me mig.

Varsågoda Damer och herrar!




Då har vi här världens grymaste katt. Fjant! Denna stadiga best har kommit
hem med en rävunge en gång i munnen. Klappa honom på egen risk!



Innan jag och Marcus åkte på lajvet så fixade vi upp tältduken. Men det visade
sig vara helt meningslöst då dagen vi skulle åka hittade vi nya hål i duken
som var stora som knytnävar! Förmodligen en jävla råtta...



Här ser vi då Marcus när han står framför en spegel och kollar sin utrusning
innan lajvet..


Hallands skabbigaste fågelhus. Ser ut som ett gruppboende för missbrukande

lärkor! Tänk om man kunde byggt en sådan här stuga i full size! Jag hade flyttat

in direkt!



Gräs som växer upp ur vattnet.. Ja vad mer finns att säga.....




Även här ser vi ett skabbigt boende som verkar vara byggt av ett fågel djur.
Ser ganska misslyckat ut. Men, det var en fin tanke...



Undra hur det gick till sist någon pakerade här? Eller det var tänkt att man ska
pakera rakt på "Berlinmuren"?



RÄTT! Så är det bara! Om folk inte kan fatta det så är det tragiskt...



I dom flesta fallen känner jag så här faktiskt.. Visst det kan förekomma
bra snutar, Men det är fan inte många.
Saken blir ju inte bättre av att en polare och min större bror söker till Polis-
skolan...




Hanna sitter och pluggar.. Detta är den vandligaste synen i mitt hem...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0