mer...

Här kommer lite bilder från jokkmokks marknad.. mamma ville se dom...



Polcirklen! har väntat länge på att få ta denna bild..


Äckel ståndet på jokkmokks döda djurs marknad


Räven var tvungen att dö för att få sin ripa..


Karina till vänster och syster till höger... Karina bor oxå på sommarrepan
med oss andra och jobbar på kraja hotell.. Även hon finner glädje att stå
på jokkmokks marknad och sälja döda och utrotningshotade djur. som
fjällräv... trevligt..


Här hade garanterat Mange o Dennis gått loss med hela lönen...


VA FAN!? En eskimå???? Förmodligen bara en same som ville vara wild
and knasig o ha på sig ett sälskin..


Här har vi en bild på en vildssint liten same.. sämst klädd i världen 2009 
kanske?


Denna bilden är helt och hållet till Mange! bara han kan finna samma glädje
av denna bild som jag... Måste dock lägga in att han dansade till musiken
hela dagen..


en kåta.. så här bor man..


Inne i kåtan fann vi dyrt kaffe...


vilket bygge! ;P




Nu ska jag åka o hämta david som kommer på besök i en vecka..

Ha det!!








Kommentarer
Postat av: Bajsugglan

Oj oj oj, vad fina djur de rear ut? Undrar om jag kan sälja min uppstoppade räv där, samt mina Alf-bilder från åttiotalet?

2009-05-28 @ 19:46:21
URL: http://bajsugglan.blogspot.com
Postat av: Miia

Faaan! Skriv något! Ska jag bli tvungen att plocka bort dej från favoriter eller! .........näääääää! Se så! NYTT INLÄGG TILL FOLKET!

2009-06-04 @ 19:32:23
URL: http://silvermiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0